Potrzebujesz zreorganizować pracę biura, zatem zapraszam do współpracy.
Potrzebujesz zarządzać małą firmą lub jednoosobową działalnością i potrzebujesz wielu narzędzi i licencji i oprogramowania, nic bardziej mylnego.
Posiadam kierunkowe wykształcenie, doświadczenie zawodowe, odpowiednie certyfikaty / dyplomy.
Zakres działań z darmowymi narzędziami od Google, to m.in.:
- Porządkowanie dokumentów na dysku Google
- Usprawnienia przy wielu różnych dokumentach itp.
- Implementacja dokumentów z rodziny Microsoft w środowisku Google
- Usprawnienia w zarządzaniu i pracy z danymi
- Automatyzacja dokumentacji (np.: umowy pracowników bez funkcji CTRL-C i CTRL-V)
- Elektroniczna książka dla tradycyjnej poczty (kopertowej) z możliwością drukowania
- Tworzenie arkuszy do prowadzenie ewidencji: czasu pracy, zatrudnienia, wynagrodzenia oraz innych dokumentów personalnych
- Tworzenie i edycja dokumentów
- Tworzenie i edycja arkuszy
- Zarządzanie kalendarzami, mapami / geolokalizacjami
- Zarządzanie skrzynką / skrzynkami email
- Praca z kontaktami
- Zarządzanie serwerami na dane, zdjęcia, automatyczne robienie kopii zapasowych ważnych danych
- Zarządzanie przeglądarką www z synchronizacją danych na wszystkich urządzeniach
- Tworzenie prezentacji, ankiet i formularzy on-line
- Prowadzenie bloga,
- Pisanie książki / książek, a to dopiero początek możliwości.
Jeżeli, chcesz przyśpieszyć pracę swojego zespołu, napisz czym się zajmujecie i jakie najczęściej prace wykonujecie (jak długo ona trwa), a ja zastanowię się i wypracuję możliwie najlepsze rozwiązania, jeżeli je zaakceptujesz to wdrożymy je.