Aktualne doświadczenie zawodowe
| korekta techniczna prac: licencjackich, dyplomowych, magisterskich, doktorskich
| tworzenie i edycja grafik, animacji, zdjęć
| tworzenie i zarządzanie stronami www
| szkolenia informatyczne
| konsultacje i dobór parametrów przy zakupie serwera i domen
| hosting danych on-line
| konsultacje informatyczne
| tworzenie kopii danych / systemów
| wsparcie i automatyzacja prac biurowych
Wybrane doświadczenie zawodowe:
- Fundacja Razem CS (2024-06 do 2024-12)
| stworzenie i zarządzanie stroną www i nadzór nad efektami: fundacja.razemcs.pl
| inne zadania zlecone - Fundacja Razem CS (2022-01 do 2022-06)
| szkolenie z obsługi i zarządzania stroną www i nadzór nad efektami
| inne zadania zlecone - EuroCapital Doradztwo gospodarcze (2021-10 2022-03) prowadzenie szkoleń informatycznych na terenie: Zachodniopomorskiego
| prowadzenie szkoleń na poziomie IC3 Spark, MS Office
| prowadzenie szkoleń informatycznych w programie 45+
| prowadzenie szkoleń przygotowujące do MOS Excel i MOS Word
| dla pracowników takich firm, jak: ; osoby 45+; SCK Stargard; emeryci, inne. - Gadu Gadu Punkt Przedszkolno Rehabilitacyjny "Akson" (2021-10 do 2022 01)
| szkolenie z obsługi i zarządzania stroną www i nadzór nad efektami
| inne zadania zlecone - Spółdzielnia Socjalna "Partner" (2021-01 do 2021 06)
| stworzenie i administracja stroną www
| inne zadania zlecone - Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Sp.z.o.o (2019-12 do 2019-12) prowadzenie szkoleń informatycznych na terenie: Zachodniopomorskiego
| prowadzenie szkoleń na poziomie średnio zaawansowanym z MS Office Excel 2016
| dla pracowników takich firm, jak: Urząd Miasta w Szczecinie; - Spółdzielnia Mieszkaniowa POM Zamość (2018-10 do 2020-12)
| stworzenie i administracja stroną www
| inne zadania zlecone - BSMART Sp.z.o.o (2018-06 do 2019-06) prowadzenie szkoleń informatycznych na terenie: Zachodniopomorskiego i Lubuskiego
| prowadzenie szkoleń na poziomie podstawowym, średnio zaawansowanym i zaawansowanym z MS Office 2013 / 2016
| prowadzenie szkoleń na poziomie ECDL BASE i PROFIL
| dla pracowników takich firm, jak: PKBWM w Szczecinie; osoby wykluczone społecznie; firmy i instytucje; osoby 50+; ARiMR w Szczecinie; inne. - SYNTECO Sp.z.o.o (2017-12 do 2019-06) prowadzenie szkoleń informatycznych na terenie: Mazowsza, Zachodniopomorskiego i Wielkopolskiego
| prowadzenie szkoleń na poziomie podstawowym, średnio zaawansowanym i zaawansowanym z MS Office 2013 / 2016
| prowadzenie szkoleń na poziomie ECDL BASE i PROFIL i e-Citizen
| dla pracowników takich firm, jak: KRUS w Warszawie; Fundacji; Indrol w Grodzisku Wlkp.; Urząd Miasta w Szczecinie; DGS Poland w Szczecinie; inne. - Spółdzielnia Socjalna "Partner" (2017-11 do 2019 10)
| stworzenie i administracja stroną www
| inne zadania zlecone - Kancelaria Prawna (2017-05 do 2017-07)
| wdrożenie i administracja systemu CRM
| pomoc techniczno informatyczna pracownikom
| inne zadania zlecone - Data Factory (2016-01 do 2016-04) prowadzenie szkoleń informatycznych na terenie: Mazowsza
| szkolenie na poziomie zaawansowanym z MS Office 2013 dla pracowników firmy Koleje Mazowieckie - Imperium Szkoleniowe (2015-11 do 2017-12) prowadzenie szkoleń informatycznych na terenie: Mazowsza i Małopolski
| prowadzenie szkoleń informatycznych
| prowadzenie szkoleń informatycznych w programie 45+
| szkolenie na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym z MS Office 2013 / 2016
| dla pracowników takich firm, jak: Prokuratura Generalna w Warszawie; Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie; Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie; Polpharma SA o/w Duchnicach; inne. - Stowarzyszenie Krzewienia Edukacji Finansowej (2015-09 do aktualnie)
| członkostwo w stowarzyszeniu - Kancelaria Prawna (2015-07 do 2017-12) współpraca
| wdrożenie i administracja systemu CRM
| wdrożenie i integracja specjalnych profili współpracujących z systemem CRM
| obsługa administracyjna i informacyjna pomiędzy przyszłymi i obecnymi klientami, a firmą
| inne (m.in.: techniczna i wizualna korekta dokumentów) - BizTech Consulting (2014-10 do 2014-11) aktualizacja materiałów naukowych
| aktualizacja materiałów naukowych z zakresu MS Excel do wersji 2013
| aktualizacja materiałów naukowych z zakresu MS Word do wersji 2013 - Handlowa Spółdzielnia Pracy Przemysłu Lekkiego "SHM" w Zamościu (2014-07 do 2014-08)
| wykonanie i administracja reklamą nieruchomości na portalach tematycznych - Organizator Pieczy Zastępczej i Wspierania Rodziny w Zamościu (2013-05)
| stworzenie projektu graficznego dla OPZiWR w Zamościu - Broker Ubezpieczeniowy (2012 i 2013)
| pełne czynności agencyjne na podstawie współpracy z Compensa Vienna Insurance Group (dawnej Compensa Życie S.A.)
| pełne czynności agencyjne na podstawie współpracy z Vienna Life (dawnej Skandia Życie S.A.) - Stowarzyszenie Zrównoważonego Rozwoju i Przedsiębiorczości Społecznej (2012-07)
| współpraca przy akcji "Rodzinnie, Zdrowo na sportowo" (prowadzenie i sędziowanie przy zawodach i konkursach) - FJMZ (2012-08 do 2017-05)
| stworzenie i administracja stroną www
| współpraca w przedsięwzięciach MLM
| wdrażanie innowacyjnych pomysłów informatycznych
| konsultacje informatyczne
| zarządzanie infrastrukturą IT - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirczu (2011-11)
| prowadzenie szkolenia "Nie stój, zrób coś dla siebie" - Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy (2011-04 do 2011-12)
| prowadzenie i koordynowanie akcji "Nakrętka" na terenie: Lubelszczyzny - ROI Consulting & Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. (2011-06 do 2014-11) prowadzenie szkoleń informatycznych na terenie: Mazowsza
| prowadzenie szkoleń w ramach projektu: "Szkolenie z nowych technologii pracowników 45+ zatrudnionych w instytucjach pomocy i integracji społecznej ze szczególnym uwzględnieniem pracowników socjalnych", m.in.: MOPS, GOPS
| prowadzenie szkoleń w ramach projektu: "Szkolenia dla osób zatrudnionych na terenie województwa mazowieckiego. Praktyczne zastosowanie zaawansowanych funkcji MS Office 2007", m.in.: pracownicy ARiMR, Lekarze, Nauczyciele i inne zawody
| prowadzenie szkoleń z zakresu: pakiet biurowy MS Office; systemy webowe; system obiegu dokumentów; praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych;
| prowadzenie szkoleń w ramach projektu: "Intensywny kurs projektowania stron WWW", kurs przygotowujący do egzaminu ECDL Web Starter - AMS Group (2010-11 do 2012-12) właściciel firmy
| obsługa grup szkoleniowych
| prowadzenie szkoleń informatycznych
| prowadzenie szkoleń dla bezrobotnych
| prowadzenie punktu kserograficznego
| prowadzenie sklepu z akcesoriami dla uczniów i studentów
| zarządzanie pracownikiem punktu
| prowadzenie działalności finansowej: instrumenty finansowe (licencja KNF) - Kursor o/Zamość (2010-08 do 2012-12) prowadzenie szkoleń informatycznych na terenie: Lubelszczyzny i Podkarpacia
| obsługa grup szkoleniowych
| prowadzenie szkoleń: Pakiet Microsoft Office
| prowadzenie szkoleń: Pakiet Microsoft Office dla nauczycieli
| prowadzenie szkoleń: Przygotowanie do egzaminu ECDL
| prowadzenie szkoleń: Podstawy oprogramowania graficznego CorelDraw - Zlecenia on-line (2010 do aktualnie) zadania zlecone przez osoby prywatne
| korekta techniczna prac: licencjackich, dyplomowych, magisterskich, doktorskich
| tworzenie i edycja grafik, animacji, zdjęć
| tworzenie i zarządzanie stronami www
| tworzenie i zarządzanie reklamą dla zleceniodawców
| konsultacje i dobór parametrów przy zakupie serwera i domen
| hosting danych on-line
| konsultacje informatyczne
| i inne - Stowarzyszenie "Padwa Północy" (2009-04 do 2014-07) Współtwórca, Współzałożyciel, Sekretarz Zarządu Stowarzyszenia
| zarządzanie dokumentami
| tworzenie, współtworzenie, koordynacja akcji charytatywnych
| zarządzanie stroną www
| tworzenie, edycja, zarządzanie reklamą, plakatami, galerią stowarzyszenia
| tworzenie dobrych relacji z ówczesnymi włodarzami miasta Zamość
| uczestnictwo i reprezentacja stowarzyszenia w imprezach kulturalno - obyczajowych
| uczestnictwo i reprezentacja stowarzyszenia w sympozjach i konferencjach, m.in.: kulturalnych, historycznych - NOMI S.A. w Zamościu (2007-12 do 2010-04) sprzedawca - konsultant klienta
| obsługa klienta przychodzącego
| konsultacje dotyczące doboru właściwego produktu, optymalnej ceny
| kompletowanie zestawu towarów, wydawanie klientowi
| dbanie o: właściwą ekspozycję towaru, składanie zamówień na kończący się towar, itp. - Drukarnia Attyla w Zamościu (2007-05 do 2007-11) staż jako pracownik reklamy w ramach praktyk PUP w Zamościu
| obsługa urządzeń drukarskich, m.in.: ploter tnący, laser grawerujący, prasa termiczna
| obsługa klienta przychodzącego w zakresie reklamy
| konsultacja z klientem najlepszego rozwiązania przy wyborze formy reklamy
| montowanie reklamy w oparciu o materiały klienta i jego informacje
| wykonywanie projektów w programach graficznych, m.in.: CorelDraw i PhotoShop
| wykonywanie reklamy pod postacią: szyldów, banerów, button`ów - Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu (2006-01 do 2006-07) staż w ramach praktyk studenckich
| asystowanie i wspieranie głównego informatyka przy: nadzorowaniu, zarządzaniu i administracji systemami teleinformatycznymi, będącym na wyposażeniu jednostki
| asystowanie i wspieranie głównego informatyka przy: nadzorowaniu, zarządzaniu i administracji sprzętem teleinformatycznym będącym na wyposażeniu jednostki - Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu (2004-09 do 2004-10) staż w ramach praktyk studenckich
| asystowanie i wspieranie głównego informatyka przy: nadzorowaniu, zarządzaniu, konserwacji i administracji systemami teleinformatycznymi, będącym na wyposażeniu urzędu - Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu (2005) zlecenie w ramach programu EQUAL
| przeprowadzenie badań ankietowych koniunktury gospodarczej województwa lubelskiego